Продавець "Чепуруха" інтернет - магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2318 відгуків
61202 пр.Перемоги 48, Харків, Україна
+380 (93) 316-47-00
Чепуруха - чудовi речi, щоб причепурити хату
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону +380933164700 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме: - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо, - збережена та не пошкоджена товарна упаковка, - збережені всі ярлики та заводське маркування, - збережені споживчі якості товару, - повна комплектація, - відсутні будь-які механічні пошкодження, - відсутні сліди користування. Повернення відбувається службами доставки «Нова пошта» або Укрпошта за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашому офісі за адресою: 21015 м. Вінниця, вул. Батозька 6а. Умови повернення для товарів неналежної якості. У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону +380933164700 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. В індивідуальному порядку вирішити питання: - при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%, - при виявлені недоліків товару ,які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів. Похибка у 2% у розмірі товару не вважається товаром неналежної якості. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp по номеру телефону зазначеному на сайті. Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, службами доставки за тарифами транспортної компанії, або в в нашому офісі за адресою: 21015 м. Вінниця, вул. Батозька 6а. Повернення коштів відбувається з використанням тієї ж форми оплати, яка була використана при покупці протягом 48 годин з моменту отримання поверненного товару Якщо Ви оплачували Ваше замовлення післяоплатою, або переказом на банківські реквізити, то кошти будуть повернуті на Вашу банківську карту (реквізити карти Ви можете повідомити нашому менеджеру при оформленні повернення).

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner